Alapvetően ingyenesen böngészhető a YouTube, azonban egy ideje már akadnak olyan kiegészítő szolgáltatások, amelyekkel felturbózhatjuk az élményt.
Ilyen például a YouTube Premium, amire előfizetve megszabadulhatunk a videókat megzavaró reklámoktól, de említést érdemel még a YouTube Music is, ami alapjait tekintve nagyjából olyasmi, mint a Spotify, és a jelek szerint bőven akadnak olyanok, akik igényt tartanak ezekre az extrákra.
Nemrég a YouTube egyik munkatársa, Lyor Cohen egy hivatalos bejegyzésben jelentette be, hogy átlépte az 50 milliót azon előfizetők száma, akik befizettek a YouTube Premium vagy YouTube Music szolgáltatásra. Ez még úgyis szép eredmény, ha figyelembe vesszük, hogy ebbe a gigászi számba azokat is belevették, akik próbaidő keretén belül adtak egy esélyt valamelyik szolgáltatásnak.
Egyébként tavaly októberben még "csak" a 30 milliós mérföldkő elérésével büszkélkedhetett a Google, tehát nagyon úgy tűnik, hogy egy év sem kellett ahhoz, hogy több tízmillió új előfizetővel gazdagodjon a YouTube.
Ti mennyire vagytok elégedettek a Premium és a Music szolgáltatással?