Hirdetés

Órákra leálltak az Apple szolgáltatásai és belsős rendszerei



|

A kényszerszünet miatt ismét papírról dolgoztak az Apple-boltok alkalmazottai.

Hirdetés

Az Apple még januárban dicsekedett el vele, hogy már több mint 1,8 milliárd aktív eszköze van forgalomban, ami azt jelenti, hogy rengeteg embert érinthetett a cég online szolgáltatásainak tegnapi leállása.

Amerikai beszámolók szerint este fél hat körül kezdődtek a problémák, és csak valamivel nyolc óra előtt, tehát több mint két órával később sikerült úrrá lenni a helyzeten.

Hirdetés

A leállást az Apple hivatalos oldala is megerősítette, a kényszerszünet közel 30 szolgáltatásra volt hatással, köztük olyanokkal, mint az App Store, az icloud.com, az Apple Music, az Apple TV+, az Apple Arcade, az Apple Mail, a Lokátor vagy a Podcastek. De nem csak a felhasználói oldalon tapasztaltak problémákat, ezzel párhuzamosan ugyanis a cég egyes belsős rendszerei is letérdeltek

Az alábbi Twitter-poszt tanúsága szerint az Apple üzleteiben is kénytelenek voltak visszatérni a papírmunkához, miután az iPadeken futó programok használhatatlanná váltak.

Cikkünk írásáig nem kommentálták a történteket a cupertinóiak, így nem lehet tudni, hogy pontosan mi okozta a zavart, de a leállás széleskörűségéből ítélve valamilyen nagyobb gond adódhatott a szolgáltatásokat kiszolgáló szerverekkel. Legutóbb februárban történt egy hasonló letérdelés, ám annak hatásai csak egyes felhasználóknál jelentkeztek, jóval kevesebb szolgáltatásban.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.