Van egy Otto nevű cég, ahol úgy gondolták, messze nem jelképes összegért piacra dobnak egy okos zárat, és úgy tűnt, ehhez akad majd számukra befektető is, aki hajlandó lett volna megvásárolni a céget, így bőven összejött volna a pénz a gyártásra és szállításra. Tévedtek.
Az Otto alapítója és vezérigazgatója, Sam Jadallah nemrég közölte, hogy ebből az egészből nem lesz semmi, merthogy az akvizíciós megállapodásban szereplő másik fél fogta magát, és mindennemű magyarázat nélkül kilépett a bizniszből. Ami már csak azért is kellemetlen az Otto számára, mert a megállapodás egyik kitétele miatt ők maguk nem emelhették a tőkét, így most nagyjából ingben és gatyában állnak a gyár ajtajában, és néznek ki a lyukon (ahol az okos zárnak kellene lennie).
Különösen kényelmetlen a dologban, hogy az első kiszállítások az elkövetkezendő hetekben lettek volna aktuálisak, de ahogy az alapító fogalmazott
nem szállítunk a következő hónapban, és az is lehet, hogy sohasem.
Azért persze nem adják fel teljesen, viszont erősen át kell értékelniük a helyzetet, és megvizsgálni a lehetőségeket. Jadallah szerint az Otto okos zárja nem egy olyan termék, aminek el kellene tűnnie a süllyesztőben, ugyanakkor a 699 dolláros vételár elég vaskos, és nem tudni, milyen volt az érdeklődés. Arról nem tudni, hogy a másik fél miért változtatta meg az eredeti elképzelését, és a CEO sem mondott semmit ezzel kapcsolatban. Szerencsére azonban a piacon van éppen elég hasonló termék, szóval nagy baj azért nincs. Csak úgy szóltunk, hogy nem minden okoskütyü jelent azonnali megdagobertbácsisodást.