Rendszerfrissítés miatt rengeteg felhasználó számára használhatatlanná vált a tömegközlekedést segítő Budapest GO alkalmazás, amelyen keresztül a jegyvásárlást is lehetővé teszi a BKK. A vállalat külön közleményt ugyan nem adott ki, de mindenkinek válaszolt a Facebookon, miután szerda reggel ellepték a panaszos kommentek a posztjaikat.
A rendszerfrissítés eredménye, hogy az app kiléptette és újra bejelentkeztette a felhasználókat, ám sokaknál ezután sem jelent meg a jegye, bérlete, vagy azt jelezte az alkalmazás, hogy a jegyet már nem lehet többször áthelyezni. Maga a kijelentkeztetés is okozhat gondokat, hiszen újra hitelesíteni a fiókot és visszajelentkezni több percet is igénybe vesz, és sokan ezzel munkába menet szembesültek. Az nem derült ki, hogy a frissítés hozott-e új funkciókat; az eddigi tapasztalatok szerint nem.
A kommentelőknek például ezt írta a BKK:
Sajnos a rendszerfrissítés miatt hatalmas terhelést kaptak a szerverek, emiatt lassult le és akadozott a rendszer. Elnézést kérünk a történtekért. Dolgozunk a hibák elhárításán, és mindenkinek meglesz az alkalmazásban vásárolt jegye, bérlete.
A cég legutóbbi Facebook-posztja épp egy decemberi frissítésről szól. Ha minden igaz, nemsokára elkezdik tesztelni azt a funkciót, amellyel jegyvásárlás nélkül, egyszerű érintéssel fizetve is utazhatunk a járataikon, ezt először a 100E buszon próbálhatjuk majd ki.