December 31-én 15 órától január 2-án 7 óráig számos szolgáltatása szünetelni fog, jelentette be a távközlési szolgáltató a Facebookon és a honlapján is. Ennek oka nem más, mint a Vodafone Magyarország megszűnése, melynek helyét jogutódként az Antenna Hungária Zrt-t, a DIGI Távközlési és Szolgáltató Kft-t valamint az Invitech ICT Services Kft-t is magába olvasztó One Magyarország Zrt. veszi át.
Fontos tudni, hogy a technikai szünet alatt az olyan alapszolgáltatások, mint a hívások indítása és fogadása, az adathasználat, az SMS-ek küldése és fogadása éppúgy zavartalanul működnek majd, mint a vezetékes telefon-, internet- és TV-szolgáltatások, függetlenül attól, hogy otthoni vagy üzleti csomagról van szó.
Átmenetileg szünetelni fog viszont az ügyfélkiszolgálás, ezt pedig azzal jár együtt, hogy egy sor szolgáltatást nem lehet igénybe venni, amíg tart a technikai átállás. Ezek az alábbiak:
- Weboldal (január 2-ától a vodafone.hu helyett a one.hu oldal várja az ügyfeleket)
- My Vodafone online ügyfélszolgálat és mobilalkalmazás (január 2-tól az új One applikáció a megszokott funkciókkal és lehetőségekkel áll a felhasználók rendelkezésére)
- OneTV webes és applikációs felülete
- Mobilvásárlás (autópályamatrica, parkolás, lottó stb.)
- Easy Rider parkoló alkalmazás
Az imént említett okból sem telefonos úton, sem személyesen nem lehet elintézni a következő ügyeket:
- Új előfizetés megkötése
- Meglévő előfizetés módosítása
- Számla befizetése
- Adat- és egyéb kiegészítő opciók vásárlása
- Roaming aktiválása
- Feltöltőkártyás adategyeztetés és egyenlegfeltöltés
- Egyenleggel kapcsolatos ügyintézés
- Eszközökkel vagy készülékekkel kapcsolatos ügyintézés
- SIM-kártya aktiválása
Hogy az ügyfelek számára zökkenőmentes legyen a mobilinternet adathasználat a szünet ideje alatt, a vállalat díjmentes korlátlan belföldi és EU roaming adatot biztosít.