Elkerülhetetlen a Google-nél és hasonló óriásvállalatoknál, hogy időről időre legyen egy elhasalt projekt, félresikerült próbálkozás, ami kísérti majd a céget éveken keresztül. A Google-nek ilyen a Google+, amivel a Facebook babérjaira akart törni, de miután többször is komoly adatszivárgások történtek és amúgy is fölösleges volt a létezése, a vezetőség 2018-ban inkább úgy döntött, leállítja a platformot.
A Google azonban nehezen engedte el a saját közösségi próbálkozását, amit inkább csendben újrahasznosítottak Google Currents néven és megcélozták vele az üzleti világban aktív felhasználókat. Csodák csodájára azonban nekik sem keltette fel az érdeklődésüket a haldokló weboldal, ami hamarosan tényleg véglegesen leáll.
A Google Currents lényege az lett volna, hogy minden cég egy saját, elszigetelt közösségi platformot hozhat létre az alkalmazottjainak, ahol beszélgethetnek és fontos,vagy kevésbé fontos bejelentéseket tesznek közzé.
A cég a Google+ reinkarnációjának végleges leállását nemrég egy Google Workspace bejelentés keretein belül osztotta meg az amúgy is rendkívül alacsonyra csökkent felhasználói bázissal. A Google a Currents helyett melegen ajánlja a Spaces nevű felületét, ami tavaly indult és a Google ökoszisztéma olyan szerves része, amilyen a Google+ sosem volt.