Zsinórban ötödik éve, hogy az Interbrand jelentése szerint az Apple a világ legértékesebb márkája. Idén 184 milliárd amerikai dollárt ér a cég, ami 3 százalékkal magasabb a tavalyi értéknél.
A második legértékesebb cég a Google: az Alphabet leányvállalata 141,7 milliárdot ér, ami 6 százalékkal magasabb a tavalyi értékelésnél.
Évi 10 százalékos ugrással harmadik a Microsoft, 80 milliárdos becsléssel. 29 százalékos előrelépéssel ötödik az Amazon, amit a Samsung követ, 9 százalékos plusszal (64,8 és 56,2 milliárd dolláros értékekkel). 48 százalékot ugrott fölfelé a Facebook, ami 48,2 milliárdot ér.
7 százalékos plusszal és 39,5 milliárdos értékeléssel a 15. az Intel. 53. helyen a HP (-8 százalék), 56. az Adobe (+19 százalék), 61. a Sony (+2 százalék) és 70. a Huawei (+14 százalék). Először a listán a 78. Netflix, míg a PayPal a 80., a Lenovo a 100. helyen.