Hirdetés

Még több hirdetést zúdít ránk a Google Kereső



|

Bárhol szembe jöhetnek velünk a szponzorált keresési eredmények.

Hirdetés

A Windows 11 Start menüjébe belerondító, felettébb frusztráló reklámok után - mint kiderült - a Google is egyre több hirdetéssel kezdett bombázni minket az utóbbi időben. Míg a megkülönböztetéssel ellátott reklámok eddig csak a keresési találatok tetején helyezkedtek el, idén márciustól kezdve az organikus találatok közé is beszivárogtak - adta hírül a Search Engine Journal.

A "funkciót" tavaly júniusban kezdte tesztelni a Google, viszont a vállalat ekkor még csak a mobilokon végrehajtott keresések között lepte meg a felhasználókat egy-két "rejtett reklámmal". Időközben több részletet is finomhangoltak, így 2024 márciusától kezdve hivatalosan is életbe lépett a módosítás.

Hirdetés

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy lényegében bárhol találkozhatunk hirdetésekkel, így akár az oldal közepén vagy végén is belefuthatunk szponzorált tartalmakba. A Google célja a módosítással vélhetően az, hogy több kattintást hozzon a pénzért kiemelt találatoknak, ami hosszú távon magasabb hirdetési költségeket jelentene a reklámozni kívánó ügyfeleknek, és ezáltal nagyobb bevételt a Google-nek.

Jó hír, hogy a fizetett hirdetések mindenhol fel vannak tüntetve, tehát az "AD" megjelölés továbbra is szerepel majd a kiemelt linkek fölött, bárhol is találkozunk velük.

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.