A LinkedIn továbbra is szeretne az internet menő és közösségi része lenni és maradni, éppen ezért most a Snapchatből és az Instagramról megismert történetekkel újít. Párbeszédszerű formátumban zajlottak a belső tesztek, a cél pedig az, hogy a felhasználók rátaláljanak a hangjukra, legalábbis így fogalmaztak. A formális üzenetküldés és bejegyzések helyett üzletre koncentráló, alkalmi és könnyed kommunikációs csatornát akarnak nyitni a felek között. A funkciót még tesztelik egy darabig, utána döntik el, hogy kiadják-e mindenkinek.
A LinkedIn azt reméli, hogy a vállalatok majd az egyes eseményekről érdekességeket osztanak meg vagy éppen tippeket adnak a jobb munkához. Sokan azonban úgy gondolják, ez is csak egy kétségbeesett, trendkövető próbálkozás, mint 2018-ban a videós szűrők.
A történetek eredetileg a Snapchatben váltak népszerűvé 2013-ban, majd 2016-ban az Instagram is lemásolta, és aztán jött a Facebook, WhatsApp, YouTube, azóta pedig sokan úgy érzik, ilyen rövid szösszeneteken keresztül kell tudassák a világgal, hogy mi történik velük (általában persze irigylést ösztönző formában kerülnek fel ezek a sztorik).