A Zoom az egyik nagy nyertese a 2020-as évnek, amit a világjárvány következtében kialakult helyzetnek köszönhetett. Lehet, hogy a távmunkások zöme az év végére már utálja a Zoomot és a videós meetingeket, a cég viszont előre tekint, és a jövőben nem érné be ennyivel. A jelentések szerint kutatja, hogy miként maradhat a továbbiakban is nagy és nyereséges szereplője a piacnak. Az első lépcső az lehet, hogy saját levelezőt és naptárat indít.
A modern munka kapcsán a konferenciahívás, az e-mailek és a naptárak logikus módon kiegészítik egymást, és állítólag szeretné is integrálni egyiket a másikba a Zoom. A cél a következő-generációs e-mail-élmény megalkotása.
Sokan dédelgettek már persze ilyen nagy és hangzatos terveket, de nem lesz könnyű dolga a Zoomnak sem. A Google és a Microsoft ellen elég nehéz labdába rúgni levelezés és naptár terén, ráadásul ezekbe nagyságrendekkel több és jobb szolgáltatást integráltak már, felhasználók tömegei szokták meg a kezelésüket. A Zoom levelezője mindenesetre már 2021-ben elindulhat, ha a vezetés később is népszerű és jövedelmező ötletnek látja.