Hirdetés

Lecsatolható kamerával érkezhet a Facebook okosórája



|

A közösségi oldal egy különleges koncepcióval férkőzne még jobban az életünkbe.

Hirdetés

A Facebook gőzerővel igyekszik a hardverek piacán is jelen lenni, ezt szolgálják például a platform szárnyai alá tartozó Oculus VR-headsetei, de kísérleteznek egy igazán különleges karkötővel is, februárban pedig Zuckerbergék Android-alapú okosórás tervei szivárogtak ki.

Az utóbbiról kapott most fülest a The Verge szerkesztősége, s ha értesülésük nem téved, akkor a Facebook egy egészen merész koncepcióval állhat elő. A portál névtelen bennfentesekre hivatkozó jelentése szerint ugyanis a kékek okosórája két lecsatolható kamerát is kap, így telefon nélkül is képes lesz fotók és videók megosztására a Facebookhoz tartozó közösségi oldalakon.

A kijelzőbe épített, tehát azzal együtt leválasztható kamerák egyike kimondottan a videóhívásokat szolgálja majd, a másik, 1080p/autofókuszos egység pedig a felvételek és fotók rögzítését. Az okos ketyegő rozsdamentes acél házban érkezik, a Facebook pedig már győzködi a gyártókat, hogy álljanak elő olyan kiegészítőkkel (pl. táskákkal), melyekhez könnyen csatlakoztatható az óra kijelzője- állítja a cikk.

Hirdetés

A koncepcióval Zuckerbergék arra törekedhetnek, hogy az emberek olyan helyzetekben is a Facebook óráját használják, melyeknél jelenleg a telefonjukhoz nyúlnak. Ez pedig azt jelentené, hogy a HTC Facebook-mobiljával korábban csúnyán felsülő platform kerülőúton próbál még jobban beférkőzni a felhasználók mindennapjaiba.

Ezt támasztja alá az is, hogy a The Verge szerint az órát nem kell majd telefonokkal párosítani. A cég állítólag már tárgyal a nagyobb amerikai mobilszolgáltatókkal, hogy a kiegészítőt saját LTE-csomagokkal árusítsák az üzleteikben.

Az órát leghamarabb 2022 nyarán dobhatják piacra, és 400 dollár körüli árra számíthatunk, amiért fitnesz-funkciókat és pulzusfigyelést is kapunk majd.

A The Verge informátorai azt is tudni vélik, hogy a Facebook Watch fehér, fekete és arany színekben érkezik, s hogy a cég kezdetben már az egymillió példányt meghaladó eladásokkal is elégedett lenne (érzékeltetésként: a piacvezető Apple Watch-ból a tavalyi utolsó negyedévben 12,9 milliót adtak el).

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.