Kisebb nehézségeket okozhat a Vodafone ügyfeleinek az informatikai átállás, ami július 14. és 29. között megy majd végbe. A vezetékes szolgáltatások használóinak nem kell aggódni, viszont a mobilos ügyfeleknek fel kell készülniük arra, hogy bizonyos lehetőségek néhány napon át nem lesznek számukra elérhetők.
A Vodafone Magyarország most közzétette a pontos menetrendet, ez alapján érdemes felkészülni, főleg azoknak, akik külföldi utazást terveznek erre az időszakra.
A mobilos ügyfelek nyilvántartására használt rendszer cseréje következtében a következő változásokra érdemes felkészülni:
- július 14-étől 28-áig szünetel a feltöltőkártyás SIM-ek kézbesítése;
- július 19-étől szünetel a mobil webshopos vásárlás, új készüléket, szolgáltatást, vagy a meglévő előfizetés módosítását ezt megelőzően érdemes leintézni;
- július 24-étől a mobilos ügyintézés mind online, mind az üzletekben szünetel, a számlabefizetés, az egyenlegfeltöltés, az extra adatok vásárlása, a készülékgarancia és -szerviz, az autópálya-matrica vásárlás, a parkolás és a lottózás, az éves adategyeztetés és a roaming aktiválása sem fog működni.
- július 29-étől minden visszaáll a régi kerékvágásba.
További részletek a hivatalos oldalon találhatók.