Bár a Netflix rövidesen leáll az előfizetői számok közlésével, az eddigi eredményeik alapján egyértelmű, hogy messze a legnagyobb szereplők a streaming szektorban. Míg a többi szolgáltató komoly pénzügyi problémákkal küzd, addig a pirosaknak az évek során sikerült többnyire nyereségesnek maradniuk, mi több, előfizetőik száma is szépen növekszik.
A többi streamingszolgáltató tehát nagy bajban van, a folyamatos áremelések és megszorítások pedig sokszor csak átmeneti megoldásként szolgálnak a számok feltornázására. Ebből kifolyólag most újabb módszerrel próbálkozik három szolgáltató, akik egyesülésük révén vezetik be új előfizetési csomagjukat.
A Disney és a Warner Bros. Discovery kollaborációjának eredményeképp még idén elindul a közös, Disney+, Max (korábban HBO Max) és Hulu tartalmait tömörítő "három az egyben" csomag. Sajnos mindez csak a tengeren túlon, mi kimaradunk a nagy offenzívából.
"Ez a partnerség az előfizetőket helyezi előtérbe, hozzáférést biztosítva a blockbuster filmekhez, az eredeti programokhoz, valamint a streamingpiacon ma népszerű márkák és szórakoztató műsorok széles választékához."
- fogalmazott Joe Earley, a Disney Entertainment fogyasztói üzletágának elnöke.
Az indulás pontos időpontja nem ismert, illetve az árakról sem tudni, viszont az már biztos, hogy egy reklámmentes és egy hirdetésalapú verzió is elérhető lesz. A csomag az Egyesült Államokban kerül bevezetésre, elsődleges célja pedig a Netflixhez történő felzárkózás.