Jó ideje tudjuk már, hogy a Netflix be szeretne vezetni egy teljesen új, minden korábbinál olcsóbb előfizetői koncepciót, melyben a nézők olcsóbban érik el a tartalmakat, ugyanakkor kénytelenek reklámokat nézni két műsor között. Most viszont nagyon úgy fest, más buktatókkal is együtt járhat az új rendszer.
Ted Sarandos, a Netflix fő tartalmi felelőse, egyben társ-CEO-ja nemrég elmondta, hogy a platformon elérhető már megjelent tartalmak túlnyomó többsége be fog kerülni a hirdetésekkel ellátott csomagba is, ugyanakkor bizonyos műsorokról még tárgyalásokat folytatnak a stúdiókkal.
Nem a Netflix saját műsorai vannak tehát veszélyben, hanem a külsős, licencelt tartalmak. Sarandos nyilatkozata világossá tette, hogy az élmény ugyanakkor nem lesz teljes. Nem fog hiányozni az összes külsős tartalom, de egy részükről le kell mondania a nézőknek, ha az olcsó, reklámokkal ellátott előfizetés mellett döntenek.
Korábban a Wall Street Journal is arról írt, hogy a Netflix javában tárgyal éppen olyan stúdiókkal, mint a Warner Bros., a Universal, és Sony Pictures Television, mivel szeretnék elérni hogy a reklámokkal bővített csomagba is bekerülhessen a You, a Russian Doll, a The Crown, és a Cobra Kai széria. A hírek szerint a partnerek több bevételt követlenek abban az esetben, ha engedélyezik, hogy műsoraik előtt/után reklámok futnak a Netflixen.
Kíváncsian várjuk, végül mi fog kisülni mindebből.