A Facebook nemrégiben jelentette be, hogy az Oculus fejlesztőcsapatával együttműködve reklámokat fog beépíteni VR játékokba és alkalmazásokba a következő hetekben. Az Oculus Quest 2 felhasználói így a Facebook-profilon megadott adatok alapján kapnának személyre szabott hirdetéseket.
A bejelentést nem fogadta kitörő öröm a felhasználók részéről, többen azokat a fejlesztőcsapatokat is támadták, amelyek hozzájárultak ehhez a teszteléshez oly módon, hogy engedélyezik a játékaikban a reklámokat.
A Resolution Games is egyike ezeknek a stúdióknak, eredetileg a Blaston című játékban is megjelentek a Facebook reklámai. A stúdió viszont a fogyasztói visszajelzések hatására úgy döntött, hogy kiszáll a projektből, és inkább egy másik, ingyenes játékában fogja tesztelni a funkciót.
To make it clear, we realize that Blaston isn’t the best fit for this type of advertising test. As an alternative, we are looking to see if it is feasible to move this small, temporary test to our free game, Bait! sometime in the future.
— Blaston (@BlastonGame) June 21, 2021
Így tehát a Blastonban nem lesznek reklámok, viszont a továbbiakban a Bait!-ben megjelenhetnek, ha a Resolution a továbbiakban sikeresen együtt tud dolgozni a Facebook és az Oculus fejlesztőivel.
A Facebook egyelőre nem jelentette be, hogy melyik Oculus-játékokban fogja bevezetni a beépített reklámokat.