Az elmúlt hónapokban egyre több híresztelést lehetett arról olvasni, hogy a Netflix vélhetően nemsokára be fogja vezetni azt az előfizetési csomagot, amiben reklámok is lesznek. Mivel a vállalat a felvirágzó kalózkodás, és persze az előfizetők csökkenő száma miatt gyenge pénzügyi negyedévről számolt be, az új megoldástól várja a vezetőség a növekedést. Ráadásul a Netflix videojátékos szolgáltatása sem teljesít túl jól, így az alapításának 25 évfordulóját ünneplő vállalat inkább több különböző előfizetési csomagot fog ajánlani.
A Bloomberg értesülései alapján a reklámokkal bővített előfizetési lehetőségért nagyjából fele annyit kell majd fizetni, mint az eddig megszokott, hagyományosnak mondható reklámmentes verzióért. Ez azt jelenti, hogy nagyjából 7-9 dollárba (kb. 2800-3600 forintba) kerülne havonta a szolgáltatás, szemben a klasszikus 15,5 dolláros (kb. 6300 forintos) opcióval.
Megtudtuk továbbá, hogy óránként nagyjából 4 percnyi reklámra számíthatunk, a spotok pedig a műsorok elején és közben is megjelenhetnek, a végén viszont nem.
A Netflix tervei szerint a reklámokkal bővített előfizetési csomag bevezetésére még idén október és december között számíthatunk, kezdetben hat piacon, amelyeket egyelőre nem nevezett meg a szolgáltató.