Több komoly változtatást is eszközöl a Facebook azért, hogy a közösségi platformok között a legmeghatározóbb maradhasson. Nem csak pénzzel kezdi el tömni a tartalomgyártókat és az influenszereket, de például zenés videókat is hoz végre. Ezek pedig különösen népszerűek a világjárvány óta más helyeken, például a YouTube-on. Minderre azért van lehetőség, mert a jelentések szerint a Facebook megállapodott a három legnagyobb zenekiadóval, a Universal Music Grouppal, a Sony Music Entertainmenttel és a Warner Music Grouppal.
A Facebook régóta igyekezett megszerezni a szükséges jogokat a zenei klipekhez, amelyeket hamarosan felhasználók milliárdjai nézhetnek a Facebookon is. Hivatalos videók megjelenítésére ugyanis eddig nem volt engedélye a cégnek.
A jól értesült források szerint most nem elég, hogy jönnek a zenés klipek, még exkluzív jogokat is szerezne a Facebook bizonyos zenés videókhoz, és a gyártási költségeket is átvállalja, valamint reklámot is csinál a tartalmaknak. Ezzel pedig nőhet a videós tartalomfogyasztás a Facebookon, amivel a cég is nagyon jól járna.