A népszerű közösségi oldalak körében cseppet sem ritka a különböző előnyöket tartogató előfizetéses tagságok árusítása, elég csak a mostanság már X Premium néven futó Twitter Blue-ra, a Reddit Premiumra vagy a Telegram Premiumra gondolnunk.
A több mint 1 milliárd felhasználóval bíró, elsősorban a fiatalabb generációt meghódító TikTok eddig valahogy kimaradt a trendből, hamarosan azonban a videós platform is előrukkolhat a maga előfizetéses ajánlatával.
Az alkalmazás legfrissebb verziójának kódjában kutakodva ugyanis az Android Authority arra utaló jeleket talált, hogy az üzemeltető ByteDance már teszteli a TikTok "Ad-free", vagyis reklámmentességet kínáló konstrukcióját. A portálnak a csomagot bemutató képernyőről is sikerült fotót készítenie, amely alapján a tagoknak havi 4,99 dollárt, azaz kb. 1850 forintot kell leszurkolni a hirdetések nélküli élményért.
Az Android Authority megpróbálta több profilon is előcsalni a fenti képernyőt, ám csak egyetlen alkalommal járt sikerrel, így a cikk arra következtet, hogy egy erősen korlátozott tesztről van szó, ami csupán néhány embert érint. A TikTok nem kommentálta a hírt, tehát nincs hivatalos információnk a próbaüzem és a prémium csomagra vonatkozó tervek kapcsán.
Amennyiben az üzemeltető olyan visszajelzéseket kap, hogy az emberek hajlandók fizetni a közösségi oldal reklámmentes élvezetéért, könnyen lehet, hogy még a következő hónapok során elrajtol a TikTok Ad-free konstrukció, ahogy természetesen az sincs kizárva, hogy sosem lát napvilágot a szolgáltatás.
Te vevő lennél a TikTok-előfizetésre?