Kevesebb mint egy nap alatt elkapkodták Európában és Amerikában az összes selyemfehér OnePlus 6-ot, de a készülék egyébként is igen népszerű, és a teszteken is jól szerepelt. A kínai márka most azt is megerősítette, hogy már több mint 1 milliót adott el az aktuális zászlóshajójából.
Ehhez konkrétan mindössze 22 nap kellett a OnePlusnak, és az eredmény azt is jelzi, hogy milyen ütemben nő a vállalat. Ehhez az eredményhez a OnePlus 5 és OnePlus 5T modelleknél még legalább három hónapra volt szükség.
Pete Lau, a OnePlus ügyvezetője a Business Insidernek megerősítette, hogy a gyártó boldog az eredményekkel, és valóban remek visszajelzéseket kap a felhasználóktól.
Természetesen az Apple és a Samsung eredményeihez képest még mindig eltörpül a OnePlus teljesítménye, Lau szerint azért, mert fizikai csatornákon nincs jelen a piacon a vállalata. A szolgáltatók felesleges beavatkozását ugyanakkor szeretnék elkerülni, ezért értékesítenek közvetlenül.
A OnePlus Európában, Amerikában és a fejlődő régiókban is igen sikeres. Indiában például az idei első negyedév legnépszerűbb zászlóshajója volt a OnePlus 5T. Mondani sem kell, hogy a OnePlus 6 továbbra is talán a legjobb ár-érték aránnyal rendelkezik a piacon.