Alighogy átléptünk 2024-be, január 2-án a délelőtti órákban azzal kellett szembesülniük a Telekom, a Digi és a Vodafone ügyfeleinek, hogy az említett vállalatok szolgáltatásai jobb esetben akadoznak, rosszabb esetben viszont teljesen elérhetetlenek.Volt, aki emiatt nem tudott internetezni, másoknál a hívásindítással vagy hívásfogadással akadtak gondok, de jó eséllyel annak is gallyra ment a napja, aki szimplán csak tévézni szeretett volna.
Miután kiderült, hogy a hibát áramkimaradás okozta, a cégek elkezdték a tévé- internet- és mobilszolgáltatások helyreállítását, nagyrészt minden visszatért a rendes kerékvágásba még aznap délutánra, estére, de a Vodafone TV esetében erre csak közel 24 órával később került sor.
Mindenesetre a Vodafone Magyarország úgy döntött, hogy nem tekinti egy szimpla bocsánatkéréssel elintézettnek az ügyet, és kompenzálja az előfizetőket a január 2. és 3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás miatt - írja az Economx.
A Vodafone Magyarország sajtóosztályán emellett elmondták, hogy a Magyar Telekom Cloud & DataCenterben (Dataplex) bekövetkezett váratlan áramkimaradás miatt a bérelt infrastruktúrán nyújtott szolgáltatási területeken a Vodafone TV szolgáltatások helyreállítási ideje közel 24 órára nyúlt, amelynek oka a hirtelen áramkimaradás okozta, egymástól függetlenül jelentkező hibák feltárása és megoldása volt. A január 2-3. közötti időszakban a Vodafone TV szolgáltatásban bekövetkezett szolgáltatáskimaradás kompenzációjaként a Vodafone Magyarország az érintett ügyfelek januári havidíjából 1000 Ft-ot jóváír, melyet a következő számlán érvényesít. Az érintett ügyfeleket sms-ben és számlalevelekben tájékoztatják a jóváírás részleteiről.