Ahogy azt a szolgáltató már júniusban jelezte, a Vodafone és a UPC összeolvadásának folyamata az utolsó lépéséhez érkezett, azonban szükség van még egy informatikai átállásra, hogy minden gördülékenyen, problémamentesen tudjon működni.
Ezt július 11. és 16. között, avagy a jövő hét folyamán zavarják le, és ugyan a TV-, internet- és telefonszolgáltatás esetében várhatóan nem fordul elő fennakadás, és a telefonos ügyfélszolgálat is zavartalanul elérhető lesz, néhány egyéb szolgáltatást nélkülöznie kell a felhasználóknak.
A hét végéig nem lesz lehetőség az online, telefonos vagy személyes ügyintézésre, leáll az értékesítés, a mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás indítása), azonban a hibajelentéseket fogadják, általános információkkal tudnak szolgálni az ügyfélszolgálatok. Egész pontosan az alábbiakat kell majd nélkülözni:
- Mobil előfizetéssel kapcsolatos webshop, online rendelések, SIM kártyák és mobil készülékek kiszállítása
- My Vodafone online ügyfélszolgálat és alkalmazás, így a számlák és szolgáltatások megtekintése
- Vezetékes szolgáltatások módosítása
- Streaming és kiegészítő TV-szolgáltatások megrendelése
- Mobil előfizetés módosítása, roaming aktiválása, adat- és további kiegészítő opciók vásárlása
- Mobil és vezetékes számlázással kapcsolatos ügyintézés
- Vodafone TV web- és mobilalkalmazás elérése
- Eszközökkel kapcsolatos ügyintézés, szerviz, biztosítás, kárrendezés
- Mobilvásárlás (autópálya-matrica, parkolás, lottó)
- Easy Rider alkalmazás
- Feltöltőkártyás éves adategyeztetés, SIM kártya aktiválás
Kisebb fennakadásokra érdemes számítani, de reméljük, nem merül fel nagyobb probléma, ami szolgáltatáskiesést okozna.