A mai mobilfüggő társadalomban hatalmas ötletnek tűnt Jeff Katzenberg és Meg Whitman részéről, hogy úgy 6 hónapja elindították a Quibi nevű streamingszolgáltatást, ami alapvetően mobilra gyártott volna 10 perces sorozatepizódokat és álló tartalmakat.
A cég vezetői azonban nyílt levélben közölték, hogy nem lett siker az ötletük, mert nem volt elég erős az ötlet ahhoz, hogy megálljon a saját lábán, és talán az időzítéssel is gond volt. Pedig 1,75 milliárd dollárnyi tőkét gyűjtöttek az indulásra.
A Quibi most lehúzza a rolót, a részvényesek visszakapják a pénzüket, a dolgozókat elküldik. Pedig épp a napokban tette közzé a tévés platformokra az appjait a szolgáltatás, igaz, már pletykálták, hogy eladnák a tartalmaikat.
A Quibi egy mobilokra írt videós streamingplatform lett volna, havi 5 dollárért lehetett volna rövid tartalmakat nézni a mobilon.
A jelek szerint erre nem igazán vágynak az emberek, több jelentés is előkerült az elmúlt egy évben arról, hogy filmet és sorozatot a többség még mindig szívesebben néz televízión, a mobil pedig inkább tartalék, ha erre nincs lehetőség.