A nagy amerikai napilapokban egyáltalán nem olcsó hirdetést vásárolni. A The Wall Street Journalben például két hirdetés 10 ezer dollárba, vagyis nagyjából 3 millió forintba kerül. Egy 90 éves kaliforniai férfi, Aaron M. Epstein pedig pontosan annyit fizetett azért, hogy az újságban megjelenjen saját "hirdetése", ami gyakorlatilag egy reklamáció a lassú internet miatt.
Az idő úrnak egészen pontosan AT&T óriásvállalattal van gondja. Ez az amerikai telekommunikációs cég egyébként a DC Comics, HBO és Warner Bros. brandeket is tömörítő WarnerMedia anyavállalata.
Epstein elmondása alapján immár ötven éve az AT&T ügyfele, és a közelmúltig nem is volt semmiféle gondja a szolgáltatással, az utóbbi időben viszont a streamelt tartalmak esetében vállalhatatlanul romlott az internet sebessége. Úgy fogalmazott, hogy a filmnézés diavetítésnek érződik, az AT&T pedig semmit sem tett a tarthatatlan helyzet elhárítása érdekében.
Végső elkeseredésében találta ki az újsághirdetést, ami tulajdonképpen egy nyílt levél volt az AT&T vezérigazgatójának címezve. Két hirdetést futatott a lapban párhuzamosan, az egyiket Dallasban, ahol a szolgáltató székhelyes is található, a másikat pedig Manhattanben - utóbbitól azt remélte, hogy a befektetők is olvassák majd.
Nagyon úgy tűnik egyébként, hogy a rendhagyó módszer bevélt, az AT&T illetékesei ugyanis felvették a kapcsolatot Epsteinnek, és elvileg megkezdődött a hibajavítás. Remélhetőleg így soha többé nem kell diafilmeket néznie mozik helyett a 90 éves úrnak. Meg is fizette az árát.