Más országok után május 21-én Magyarországon is átalakult az HBO Max, a Warner Bros. Discovery streamingszolgáltatása, így már simán csak Max néven fut, de nem ez volt az egyetlen változás, ami a döntéssel járt. A legfontosabb újdonság a sport kiegészítő, amely hozzáférést biztosít a legfontosabb sportesemények közvetítéseihez és 4K-s sporttartalmakhoz.
Májusban azonban más hír is érkezett, ami érzékenyen érintheti a globális előfizetőket: a Bloomberg belsős forrásokra hivatkozva arról számolt be a hónap elején, hogy a Warner Bros. Discovery további lehetőségeket vizsgál a költségcsökkentésre és a Max árának megemelésére, mindemellett pedig kiderült, hogy a platform egyesíti erejét a Disney+-szal és a Huluval, hogy lenyomják a Netflixet.
A Warner Bros. Discovery nem várt sokáig, a Sárkányok háza június 16-i premierje előtt lépett is, és június 4-től, tehát azonnal megemelte a reklámok nélküli csomagok árait az Egyesült Államokban: a Max Ad Free szintért 1 dollárral kell többet fizetni, vagyis havi 15,99 dollár helyett 16,99 dollárra emelkedik, ami éves szinten 149,99 dollár helyett 169,99 dollárt jelent. A Max Ultimate Ad Free ugyancsak havi 1 dollár pluszot jelent: 20,99 dollár az új havi, és 209,99 dollár az új éves előfizetői díja. A Max Ad-Lite, tehát a hirdetésekkel teli csomag ára nem változik (9,99/99,99 dollár).
Az emelés az új előfizetések esetében már érvényesek, míg a meglévő ügyfeleknek van némi idejük eldönteni, hogy továbbra is bizalmat szavaznak-e a Maxnak: a WBD szerint az előfizetők 30 nappal az esedékes megújítás előtt értesítést kapnak, és a július 4-én, vagy azt követően kezdődő számlázási ciklusukban már a megemelt árat fizetik, ha a maradás mellett döntenek. Azokat, akik már előfizettek egy egész évre, csak akkor fogja érinteni a dolog, ha annak az időszaknak a végére érnek.
A Warner Bros. Discovery azzal magyarázta az áremelést, hogy ez lehetővé teszi számukra, hogy folytassák a kultúrát meghatározó műsorokba való befektetéseket, és a felhasználói élmény javítását minden előfizető számára. Bár ez egyelőre csak az Egyesült Államokra vonatkozik, valószínűleg előbb-utóbb eljut majd hozzánk is. Hogy mikor, azt még nem tudni.