Hirdetés

Csatlakozott az Adobe a Blueskyhoz, de gyorsan megbánta



|

Az amerikai vállalat azonnal haragos bejegyzések kereszttüzébe került.

Hirdetés

Az Adobe nemrég csatlakozott a Twitter alternatívájaként ismert Bluesky platformhoz, de a próbálkozás gyorsan kudarcba fulladt. A cég első, ártalmatlannak szánt posztja - amelyben a kreatív közösséggel való kapcsolatfelvételt célozták meg - azonnal felháborodást váltott ki a felhasználókból. A kommentelők az Adobe üzleti modellje, különösen az előfizetéses díjazás miatt fejezték ki dühüket, és tömegesen kritizálták a céget.

Az Adobe Photoshop számára létrehozott külön Bluesky-fiók sem járt jobban: szintén negatív visszajelzések árasztották el, többek között az AI által generált művészet támogatása és az árak folyamatos emelése miatt. A kritikák hatására az Adobe törölte az első bejegyzéseit, amit a platform felhasználói diadalittasan fogadtak, mondván, ez is jól mutatja, mennyire elvesztette a cég a kreatív közösség bizalmát.

Hirdetés

A felhasználók csalódottsága nem új keletű: már több mint tíz éve kezdődött, amikor az Adobe áttért az egyszeri vásárlási lehetőségről az előfizetéses rendszerre. Az évek során a folyamatos áremelések, a mesterséges intelligencia bevezetése és a közösséggel való gyenge kommunikáció mind hozzájárultak a negatív megítéléshez. A szakértők szerint az Adobe képtelen volt megőrizni korábbi jó kapcsolatát a művészeti és fotós közösséggel, ami most látványosan megbosszulta magát a Blueskyon.

Adobe situation was pretty funny

[image or embed]

— BlueSpark (@bluespark777.bsky.social) 2025. április 9. 5:15

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.