Számos fejlesztőcsapat bizonyította már, hogy megfelelő szakértelemmel egészen lenyűgöző virtuális világokat lehet megalkotni az Unreal Engine 4 alkalmazásával, ami ráadásul teljesen ingyenesen használható. Habár tavaly már bemutatkozott az Unreal Engine 5, amellyel értelemszerűen még ámulatba ejtőbb dolgokra lesznek majd képesek a stúdiók, az Epic Games azért az elődről sem feledkezett meg, és egy másik brigáddal együtt fontos újítást hozott.
A PC-s játékosok számára valószínűleg nem kell bemutatni az Nvidia DLSS (Deep Learning Super-Sampling) funkcióját, amit direkt a saját videokártyáihoz tervezett meg, és amivel a játékosok nemcsak magasabb felbontást, de akár több fps-t is elérhetnek játék közben. Többek között ezért is remek hír, hogy az Unreal Engine 4 már natívan támogatja ezt a technológiát, ami azt jelentheti, hogy a jövőben még több alkotásban találkozhatunk majd vele.
Habár a DLSS első változata még nem lett kifejezetten népszerű a stúdiók körében, mivel minden egyes játéknál egyenként kellett tanítani a neurális hálót, ám a 2.0-s verzióban már kiküszöbölte az Nvidia ezt az akadályt.