A Huawei saját számításai szerint idén több mint 20 millió Huawei P20, P20 Pro és P20 Lite okostelefon talál majd gazdára. A következő 1-2 évben szeretné megelőzni a piacon az Apple-t is az óriás - mindebben pedig központi szerep jut az új zászlóshajóknak.
Mindezekről a Huawei fogyasztói üzletágának ügyvezetője, Richard Yu beszélt egy interjúban. A várakozások ráadásul nem is túlzóak, hiszen bár a dupláját jelentik annak, amit a cég a tavalyi P10 és P10 Plus modellekhez kitűzött, a Huawei nagy növekedéseket mutatott fel az elmúlt egy évben.
Richard Yu kitért arra is, hogy a Huawei óriási összegeket költ el kutatás-fejlesztésre. Konkrétan több mint tízszer annyit, mint a helyi versenytársai. Ennek hála hamarabb tudja elhozni az újdonságokat a piacra, és akár meg is előzheti a nagy riválisokat - mindennek köszönhetően átcsábíthatja más márkák felhasználóit. Eközben persze a jelenlegieket is szeretnék megtartani, éppen ezért elkötelezettek a régebbi eszközeik frissítése és optimalizálása mellett. A jövőben számos ilyen frissítés várható a korábbi generációs Huawei eszközökre, ígérte meg Yu.
A fókusz most mindenesetre a Huawei P20 szérián van: óriási összegeket költenek marketingre Európában és Kínában. Mivel az iPhone-eladások egyes szakértők szerint csökkenő trendet mutatnak, az iPhone X utódja pedig minden eddiginél drágább lesz, a Huawei előtt ott az esély az előzésre.