Ez nagyon nem hiányzott a nyár közepére: repterek, áruházak, bankok, az online média, de még a tőzsde is meg-megbotlik egy egyelőre nem nagyon ismert informatikai hiba miatt. Sajnos a jelenség hazánk igen forgalmas repterét sem kerülte el, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az üzemeltetők szerint több légitársaság utasfelvételre használt rendszere leállt, ezért járatkésésekre, torlódásra és jelentősen megnövekedett várakozási időre kell számítani.
"A probléma a Eurowings, a Ryanair, a Turkish Airlines és a Wizz Air járatait érinti. Több légitársaság megkezdte az utasfelvétel manuális elvégzését. A Budapest Airport a földi kiszolgáló vállalatoktól kapott információk alapján hangosbemondás útján tájékoztatja az utasokat, a helyszínen várakozóknak vizet biztosít."
- olvasható a közleményben.
A reptér vezetősége közleményében arra kéri az induló utasokat, hogy amennyiben rendelkeznek vonalkóddal vagy QR-kóddal ellátott beszállókártyával, illetve elvégezték a poggyászfeladást vagy csak kézipoggyásszal utaznak, közvetlenül a 2A Terminálra lépjenek be és fáradjanak az utasbiztonsági ellenőrzéséhez. További infókat a www.bud.hu oldalon érdemes keresni, értelemszerűen a fejlemények fényében frissítik majd a közlemény.