Egyre több elemző, márka, vállalat és ágazat figyel oda a millenniumi generációra, amelynek a szokásaihoz és igényeihez igyekeznek is igazodni a még nagyobb siker érdekében. Éppen ezért számít jelentősnek a Brand Intimacy nevű felmérés eredménye, amelyet a márkatudatossággal foglalkozó MBLM ügynökség végzett el.
A felmérésbe 6000 embert vontak be Amerikából, Mexikóból és az Egyesült Arab Emírségekből. Az eredmények alapján ez a generáció érzelmileg nagyon szorosan kötődik az Apple-höz, és emiatt aztán ez a kedvenc márkája is. A Google a hetedik helyet érdemelte ki, ugyanakkor az egyik terméke, a YouTube külön helyet szerzett magának a listán: a harmadikat.
Az Apple-t egyébként az Amazon követi, az az óriás, amely a hétköznapi élet egyre több területén válik megkerülhetetlen szereplővé. Nem mellesleg jó eséllyel a világ első billió dolláros cége lesz, megelőzve az Apple-t.
Negyedik lett a PlayStation, amit a Starbucks, a Nintendo, a Google, a Netflix, a Coca Cola és a Walmart követtek.
Miközben a napi több óra YouTube-ozás érthető módon érzelmi kötődést alakíthat ki, addig az Apple első helye azt mutatja, hogy az iPhone-ok a specifikációknál és a dizájnnál jóval mélyebben hatnak az emberekre.