A Cambridge Analytica botrány után a Facebook helyzete bonyolultnak nevezhető, hiszen a felhasználók átverve érzik magukat még akkor is, ha valójában ők azok, akik minden hülyeségre rákattintanak, bár ebben az esetben nem volt ennyire egyértelmű a dolog. Mindenesetre a 87 milliónyi kijátszott embernek és az így keltett világméretű hullámoknak komoly szerepe van abban, hogy Zuckerbergék bizonytalankodnak.
Nemrég még úgy volt, hogy érkezik a Facebook saját fejlesztésű okoshangszórója, aztán hirtelen kiderült, hogy úgy öt éve a közösségi oldal még olyan lyukasan kezelte a felhasználók adatait, mint egy rozusdás tésztaszűrő, és még Trump a közösségi oldal miatt nyert (kissé sarkosan megfogalmazva a dolgokat). A népek haragra gerjedtek, a botrány azóta sem csitul, a gigacég pedig rögvest veszített 60 milliárd dollárt az értékéből. Ilyen viharos körülmények között úgy tűnik, Zuckerberg nem tartja jó ötletnek az anyaországban piacra dobni azt az okoshangszórót, aminek a versenytársakkal ellentétben kamerája is van, mert még a végén azt hihetik a felhasználók, hogy újabb felületen figyelik meg őket.
A hírek szerint olyan döntés született, hogy első körben inkább a nemzetközi környezetben jelenik majd meg a kütyü, hogy kiderüljön, miként reagálnak a vásárlók. Ezáltal az a faramuci helyzet állhat elő, hogy pont a Facebook saját hazájában nem jelenik meg első körben az okoshangszóró, sőt egyesek szerint egyenesen kérdéses a megjelenés úgy, ahogy van. A Facebook nem reagált a témával kapcsolatos megkeresésekre, így azt sem erősítette meg, miszerint az új eszközének neve "M"-betűvel kezdődne, ami a pletykák szerint Marvin is lehet. Tessék csak emlékezni, ez volt a paranoid android neve a Galaxis Útikalauz könyvekben...