Egy ideje már elérhető Windows-on az OnLive névre keresztelt szolgáltatás, mely segítségével, némi előfizetési díj ellenében "kibérelhetünk" adott időre, vagy akár meg is vásárolhatunk jó pár játékot. A technológia csupán komolyabb sávszélességet kíván - semmi többet, így gyakrolatilag bármilyen konfiguráción élvezhetjük a legújabb játékokat. Persze ehhez az is hozzátartozik, hogy a felbontás legtöbbször csupán 720p-s (vagy alacsonyabb), így egy FullHD monitoron már nem néznek ki túl szépen. Már csak ebből a szempontból is izgalmas lehet a tabletekre szánt változat, mivel azok a 720p felbontás körüli értéket jóval kisebb méretű panelen valósítják meg.
Az Androidra és iPad-re készülő alkalmazásokkal egyszerűen kipróbálhatjuk a játékokat, ám a tökéletes élmény elérésének okán érdemes egy dedikált OnLive kontrollert használni. A szolgáltatás valamikor ez év végén indul a mobilos platformokon.
A történetnek itt nincs vége, ugyanis a vállalt egy felhő-rendszert is készít, mely a távoli szervereken lerenderel olyan tartalmakat számunkra, melyeket az eszközünk nem képes natívan feldolgozni - elég, az iOS és a Flash esetére gondolni.