A mobiltelefonok jegyként használhatók, amelyek a turné színfalai mögé betekintést és kihagyhatatlan mobilzenei tartalmakat kínálnak, tulajdonosaik izgalmas módon az eddigi legnagyobb európai előadókörút részesei lehetnek.
Robbie Williams-szel fennálló 18 hónapos partnerségének részeként a T-Mobile a Close Encounters Tour 2006 turné főszponzora. A turné keretében - mely az egy nap alatt leggyorsabban és legnagyobb számban eladott jegyek kategóriájában megdöntötte a Guinness Világrekordot - több T-Mobile országban összesen 29 előadás látható majd.
A T-Mobile és a Sony Ericsson áprilisban jelentették be a Sony Ericsson W300 WalkmanŽ mobil Robbie Williams kiadását, amely június közepén a legtöbb piacon már a boltokban lesz. Ez a kizárólag a T-Mobile piacain kapható, az európai turnéhoz időzítve boltokba kerülő, kagyló formájú telefon a hátoldalán dombornyomásos Robbie Williams logót visel, így az ügyfelek már a telefonkészülékükkel is hirdethetik, hogy a művész lelkes rajongói, ráadásul a személyre szabhatóság érdekében a telefon két cserélhető 'skin' is jár. A különleges Close Encounters Tour 2006-ra szóló belépőket a rajongók a koncerteken kapják meg, amelyeket aztán a helyi T-Mobile üzletekben nyújthatnak be. A rajongók jegyet nyerhetnek a koncertekre, néhány szerencsés nyertes abban az életre szóló élményben részesülhet, hogy maga Robbie Williams fogja üdvözölni, a T-Mobile ügyfelek pedig exkluzív lehetőséget nyerhetnek arra, hogy a művészt egy színpadi próba során tekinthessék meg. A négy hónapos program során a T-Mobile a rajongókat olyan közel hozza Európa legnagyobb popsztárjához mint korábban soha, egy a hagyományos szponzoráláson túllépő innovatív megközelítéssel.