A OnePlus 3 vásárlásához végre nem kellett meghívó, azonban a készülék olyan mértékben lett népszerű, hogy a gyártó nem tudta tartani a lépést a kereslettel, ezért Európában kényszerszünetet tartott az értékesítésben. A rend azóta helyreállt, legalábbis azt hittük.
A OnePlus 3-at megrendelő felhasználóknak legalább 3-4 hetet kell várniuk az új eszközükre, hamarabb nem tudja szállítani a gyártó az okostelefont. Ezt sokan elfogadhatatlannak tartják egy csúcskészüléknél, főleg ennyi idővel a megjelenése után.
Mi a gond? A késések mögött az a tény áll, hogy extrém magas a kereslet az AMOLED kijelzők iránt. Mindez felvetett egy pletykát, amely szerint a OnePlus leállítja az idei modell gyártását, és azonnal előáll egy utóddal, amit kicsit felújít, és LCD-re cseréli a panelt.
Carl Pei, a OnePlus társalapítója személyesen reagált ezekre a felvetésekre. Pei kijelentette, hogy a OnePlus továbbra is gyártja és forgalmazza majd a OnePlus 3-at, amelynél ragaszkodnak az AMOLED panelhez. A fórumokon megerősítette az egy hónapos késést, illetve, hogy ez az AMOLED panelek hiányának köszönhető. Az LCD kijelzőket tekintve csak egy összehasonlítást tett, amely szerint az AMOLED képernyő a jobb.
Van, akit ez önmagában nem győzött meg, és még mindig erős a pletyka, amely szerint az idén érkezik a OnePlus 3 Plus, LCD-s panellel és erősebb hardverrel. A CCC-lista alapján OnePlus 3S a neve.