Alig, hogy bemutatkozott az LG G5 és a Samsung Galaxy S7, minden tele lett a két új zászlóshajóval - ez utóbbit egy orosz blog már darabokra is szedte, mint a korábbi órákban mutattuk.
Az LG G5 merőben új koncepcióra épül, ugyanakkor sok tekintetben kérdéseket vet fel - van, aki az elődnél kisebb kijelzőt, van aki a kicsi akkut, más az iOS-szerű kezdőképernyőt vagy a hátlap kinézetét sérelmezi. A Galaxy S7 (és S7 edge) többek között vízálló burkolattal, microSD-foglalattal és valóban új kamerával frissített, de néhány kritikus ezt kevesli, főleg a magas vételárak mellett.
A megosztott felhasználói tábortól és a kritikus hangoktól függetlenül azt kell mondani, hogy az LG G5 és a Samsung Galaxy S7 egyaránt remek és erősen prémium eszközök, amelyek a kínálat csúcsára érkeztek.
Valahogyan azonban döntenie kell a vásárlóknak a két dél-koreai zászlóshajó között, ebben pedig nagy szerepe lesz a gyártók marketingjének.
Az LG elsütötte az első akciót. A jordán leányvállalat a Twitteren szúrt oda a Galaxy S7-nek egy bejegyzéssel, amelyben a 7-es szám jobb használati módját ecseteli.
Természetesen az LG a G5 kis barátjaira utal, amelyek moduláris kiegészítőkként teszik az átlagnál különlegesebbé az eszközt. Az LG szerint nem arra kell gondolnunk, hogy mit tud a telefonunk, hanem, hogy mi mit tudunk vele csinálni.