Nagyon ritkán szoktunk amolyan „komolytalan" hírekkel előállni, most azonban kivételt teszünk, hiszen a híres „Will It Blend?" reklámsorozat újabb, számunkra is érdekes taggal bővült. A készítője a Blendtec nevű vállalat PR-részlege, amely a saját turmixgépeit próbálja efféle gerilla módszerrel promótálni.
A kezdeményezés népszerűségét semmi sem bizonyítja jobban, mint a különféle videómegosztó weboldalakra feltöltött mozgóképeik nézettsége: egy meglehetősen réginek tűnő összefoglalójukban kiemelték, hogy akkoriban érték el a 100 millió körüli megtekintést.
Tom Dickinson, a Blendtec alapítójának legújabb áldozata március közepén nem is lehetne más, mint a sokak által várva-várt, nemrég leleplezett Apple iPad 2. Magához a videóhoz nem igazán tudunk mit hozzáfűzni, a tablet pár napja már megvásárolható az Egyesült Államokban, a hazai érdeklődők pedig hivatalos forrásból március 25-től kezdve szerezhetik majd be.