Egyenlegüket úgy tölthetik fel, hogy végignézik a számukra személyesen biztosított reklámokat. Ha 30 másodpercnyi vidót megtekintenek számítógépükön, azzal egy perc cellaidő iratik a javukra. Amennyiben nem lenne kéznél számítógép és internet, akkor szöveges üzenetek elolvasásával és ellenőrző kérdések megválaszolásával válthatja ki a díjfizetést az ügyfél.
A Virgin Mobile, mely egy - helyi viszonylatban - apró mobilcég, mindössze négymillió, többségében fiatal előfizetővel dicsekedhet. A SugarMama jobbára a tinédzsereket célozza meg, akik figyelmük átadásával legfeljebb havi 75 órás beszélgetési időhöz juthatnak majd.
A program, mely június 14-én indul, az első reklámmal támogatott mobiltelefon szolgáltatás az Egyesült Államokban, egylőre a Pepsi, a Microsoft Xbox és egy dohányzás elleni szervezet, a Truth hirdetéseit fogja "sugározni". Akárhogy is, nem mindenki tartja nyerő üzleti húzásnak a kezdeményezést. Egyes elemzők szerint a tinédzser célréteg éppen a költségek minden áron való elkerülésén fáradozik, akkor meg hogyan engedhet meg magának egy Xbox-ot? A Virgin Mobile természetesen azért bízik a sikerben, provokatív, érdekes, a fiatalok számára kifejezetten vonzó reklámok terjesztésével igyekszik majd fenntartani a célközönség érdeklődését.
Ingyen mobil reklámért?
A Virgin Mobile USA reklámnézéssel feltölthető mobilszolgáltatást indít.
Hirdetés
Hirdetés