A Flappy Bird után újabb sikertörténetnek nézünk elébe. Ezúttal a csövek között manőverező madár helyett a pénz, a politika és a korrupció került a figyelem középpontjába, köszönhetően a Make It Rain: The Love of Money nevű játéknak. A játék nagyjából egy hete még szinte ismeretlennek számított, hirtelen azonban az Apple iTunes áruházának az élére tört.
A fejlesztők a sikert úgy tudták elérni, hogy semmit sem foglalkoztak a reklámmal, az amerikaiak ennek ellenére imádják, egyelőre senki nem érti, miért. Az app már most kedden 1,9 millió felhasználóval rendelkezett.
A Make It Rainben az lesz sikeres, aki minél több virtuális pénzt gyűjt - ezt pedig korrupt politikával, megvesztegetéssel, csalással és manipulálással lehet elérni a játékban. Érdekesség, hogy a játékban a legkeresettebb in-app vásárlás az FBI-os megvesztegetőcsomag. A virtuális csomagok in-app értékesítése mellett a fejlesztők reklámokkal keresnek pénzt, a még nagyobb népszerűség érdekében pedig a virtuális dollár mellett eurót is kínálnának a jövőben.