2015 második negyedévben a kínai piacon ismét a csúcsra ért a Xiaomi. A hazai cég értékét több mint 40 milliárd dollárra becslik.
A Xiaomi a második negyedévben a kínai eladások 15,9 százalékának örülhetett a Canalys statisztikái szerint.
Az Apple-t nem csak az első, még a második helyről is letaszították, ugyanis a Huawei Honor készülékei annyira jól teljesítettek, hogy a gyártó 48 százalékos előrelépése 15,7 százalékkal a második helyet jelentette a régióban.
Az iPhone 6 és az iPhone 6 Plus ennek ellenére nem áll rosszul Kínában, és az, hogy még versenyben vannak, azt jelenti, hogy az új modelleknek is jók lesznek az esélyei. A negyedik és ötödik helyen a Samsung és a Vivo állnak.
A Xiaomi sikerét nagyrészt a Mi Note és a Redmi 2 jelentették Kínában, de hosszabb távon a Huawei előretörése és a Samsung rivalizálása is problémát jelenthet a gyártónak.