Előző héten végre hivatalosan is megmutatta magát a Samsung Galaxy S22 széria, amihez természetesen ezúttal is több modell tartozik, és az sem nagy meglepetés, hogy számos szempontból jobbak az új darabok, mint elődjeik. A kamerák terén is történt előrelépés, és az is elég beszédes, hogy a dél-koreai gyártó hogyan prezentálta ezt a témát.
A bemutató során ugyanis az került előtérbe, hogy a kamera nagyon fontos része egy ember szociális életének és közösségi médiás tevékenységének. Szemléltetés gyanánt nem is amatőr filmeseket vagy művészeket mutogatott a dél-koreai gyártó, hanem egy karneválón szórakozó társaságot. Külön ki lett emelve az is, hogy az integrációnak köszönhetően egyből az Instagramra, a Snapchatre, vagy éppen a TikTokra is készíthetjük a képeket és videókat.
A Moor Insights & Strategy egyik elemzője, Anshel Sag úgy véli, hogy ez nagyon is tudatos a Samsung részéről, mivel a gyártó az átlagfelhasználót célozta meg. Szerinte a Pro és RAW funkciókat az emberek 85%-a nem is használja, így ezek leginkább csak akkor jönnek jól, ha valaki tényleg a lehető legjobb képet akarja lőni. Sag véleménye szerint az is okos lépés volt, hogy a Samsung partnerséget kötött a Snapchatet üzemeltető Snappel, hiszen ezzel még több fiatalt lehet képes elérni. A gyártó egyébként összefogott a YouTube-bal is, az elemző szerint ennek hátterében pedig a Shorts-videók állhatnak.
Azért is érdekes ez a téma, mert a Samsunggal szemben az Apple inkább a profi filmkészítésre és fotózásra ment rá a tavalyi bemutatója során, így lehet az, hogy már egy iPhone 13-mal is egészen ütős anyagokat gyárthatnak az ügyesebb amatőrök.