Hirdetés

A gazdagabb felhasználók után menne a Xiaomi



|

Értékesítési stratégiát vált a Xiaomi, amely számára óriási konkurencia lett a Huawei.

Hirdetés

A Xiaomi úgy döntött, ideje lecserélni az internetes értékesítési stratégiáját, mert a riválisok a nyakára nőttek. 

Hirdetés

Éppen ezért a kínai gyártó a hazájában 300 új üzletet nyit a közeljövőben. Mindez meglepő, hiszen eddig kizárólag gyors online eladásokkal dolgoztak. A hat éves vállalat számára ez eddig nagy sikert hozott, de mostanra sok rivális követte ezt a lehetőséget, illetve a fogyasztók általában a drágább termékeket keresik. 

Miközben tavaly több mint 70 millió Xiaomi készüléket szállítottak le, addig a gyártó 80 - 100 milliót tervezett eladni. A kínai piaci részesedése 14 százalékkal nőtt, 14,9 százalékra - a Huawei viszont 52 százalékot javított, és már 14,3 százalékon áll. Ennyi van az Apple-nek is. 

A Xiaomi a változtatásokkal a gazdagabb ügyfeleket akarja vonzani, mondják az elemzők. Éppen ez a réteg az, amely Kínában a nagy hajtóerőt jelenti ma - és a csúcskategóriás készülékek piaca 45 százalékot nőtt tavaly, miközben a teljes szektor csak 2-t. Mivel a Xiaomi eddig az olcsó készülékekre alapozott, ezért a váltás elkerülhetetlen. 

A Xiaomi így az új kínai igényekre igazítja a kínálatát, ami a felsőkategóriát jelenti. Ezt jelzi a gyártó eddigi legdrágább készüléke, a Mi Note Pro és az új, Snapdragon 820-szal dolgozó Mi 5 is. 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.