Ugyan a Xiaomi már nincs benne a világ öt legnagyobb gyártójának a listájában, a kínai cég még mindig sok okostelefont ad el.
Hugo Barra alelnök meg is jegyezte, hogy a 2013. augusztusában indított olcsó Redmi szériás okostelefonokból mostanra 110 milliót tudtak eladni.
A Xiaomi neve azért lett ismert a piacon, mert általában magas minőséget ad alacsony áron. A Mi széria a zászlóshajók szintjén mozog középszintű árakkal, míg a Redmi sorozat középszerű tudást ad olcsón.
A legutóbbi Redmi modell a 105 dolláros Redmi 3s volt, ami ennyiért 5 hüvelykes, 720p-s kijelzőt, Snapdragon 430-as processzort, fém házat, ujjlenyomat-olvasót és egy 4100 mAh-s akkumulátort adott.
Bár a bemutató után a Redmi 3s hivatalosan csak Kínában volt elérhető, a Xiaomi gyakran viszi el más piacokra is a készülékeit. Egy ideje fontolgatják a piacra lépést Amerikában is.