Az Amazon már korábban is célzottan támadta a reklámjaiban az Apple iPadjét, és így tett a legutóbbiban is. A Kindle Fire HDX legújabb reklámvideójában egy brit akcentussal beszélő Jony Ive-hasonmás mutatja be a csodálatos, új iPad Airt, majd minden egyes pontra rácáfol valaki amerikai akcentussal, a 8,9 hüvelykes Kindle Fire HDX előnyére.
Amint az Amazon emlékeztet, az iPad Air egy nagyon könnyű táblagép, azonban a Kindle Fire HDX 20 százalékkal még könnyebb tőle. Az utóbbi tablet előnye továbbá, hogy egy millióval több pixelt képes megjeleníteni és, hogy 16 gigabájtos kapacitásban 499 dollár helyett csak 379-be kerül.
A reklám célja - amellett, hogy bemutassa az Amazon táblájának a versenyképességét - az volt, hogy egy kicsit kiparodizálja az Apple mostanában leadott videóit, amelyekben Jony Ive a narrátor, és csodálatos dolgokról beszél.
A Kindle Fire HDX reklámja itt tekinthető meg: