A visszajelzések alapján úgy tűnik, hogy világszintű problémaként jelentkezik az a hiba, amelynek keretében az első generációs Apple TV-k már nem képesek csatlakozni az iTuneshoz. Az érintettek már megpróbálták a szokásos módszereket a problémára kijavítására, azonban eddig semmi nem volt hatásos, az újraindítást és a visszaállítást is beleértve.
A hiba óta többen arra is felfigyeltek, hogy a kiesés akkor kezdődött, amikor az iOS 6 mobil operációs rendszert használóknál már valamiért nem működött a FaceTime. Mindez azt feltételezi, hogy az Apple-nél valamilyen belső jelenség áll a szolgáltatáshibák hátterében.
Egyelőre nem tudni, hogy pontosan mi történhetett, és azt sem, hogy az első generációs Apple TV-k funkcionalitását visszaállítják-e. Ezek a készülékek eredetileg 2007 januárjában mutatkoztak be, és 2010 szeptemberéig forgalmazták őket. Az Apple hivatalosan nem reagált a hibákra.