Az idei CES csak úgy hemzsegett az okosóráktól és a csuklón hordható fitneszes kiegészítőktől. Bár a legtöbb semmi újat nem tudott mutatni, és gyakorlatilag különösebben érdekes sem volt, ennek ellenére azt hihetnénk, hogy idén már sláger lesz a kategória. Az elemzők kissé más véleményen vannak. A Cantor Fitzgerald úgy gondolja, hogy bár a viselhető eszközök piaca valóban felnőttkorba lépett, az eladások robbanásszerű megindulása csak akkor következhet be, ha az Apple bemutatja az iWatch-ot.
Tim Cook korábban elismerősen dicsérte a Nike FuelBandjét, de a Google Glassért már nem volt annyira odáig. Miután az iWatch márkanevet számos országban levédették, már nehéz volt tagadni, hogy érdekli őket az okosóra, mint új lehetőség.
A Cantor Fitzgerald szakértője, Brian White szerint a viselhető eszközök piaca egészen addig nem lesz megfelelően elfogadott, amíg az Apple ki nem adja az iWatch-ot. Az almás okosóra gyártásával egyébként úgy tudni, komoly problémák vannak, és többek között az akku sem bírja úgy, ahogy szeretnék.
Fotó: ciccaresedesign