Az elmúlt egy hónapban a Microsoft kemény hangvételű reklámhadjáratba kezdett az Apple ellen. A Laptop Hunters sorozat első részében egy HP noteszgép azért győzedelmeskedik a Mac felett, mert a tulajdonosa nem elég király az Apple laptophoz.
A második rész főszereplője azért választ szintén HP gépet, mert nem a márkát, hanem a jó hardvereket szeretné megfizetni. A harmadik epizódban pedig egy Sony VAIO laptop lesz a győztes, mert a Mac csinos, de kicsi, és csak gyermekkorban "menő".
Az Apple közvetlenül ritkán reagál a riválisainak a megjegyzéseire és termékeire, a cupertinói vállalat azonban nem hagyta szó nélkül a Laptop Hunters-t.
Bill Evans, az Apple szóvivője így vélekedett: "Emberek milliói váltottak Mac-re, mert szeretik a biztonságot, a stabilitást és az erőt, ami a világklasszis hardverrel és a lenyűgöző szoftverekkel érkezik, amik már kezdettől fogva használhatóak. Egy PC nem üzlet, amikor nem azt csinálja, amit mi szeretnénk. Amiben az Apple és a Microsoft is egyetért, az nem más, mint hogy a Mac mindenki szerint király. A remek külsejével és gazdag programfelszereltségével semmi nem értheti utol, bármennyibe is kerüljön."
Ha kíváncsi a Microsoft reklámkampány történetére; tekintse meg előző, összefoglaló írásunkat.