A Microsoft március végén indította a Laptop Hunters nevű reklámhadjáratát, aminek a második és harmadik része is folytatta az első epizódban elindított gondolatvonalat. A reklámok szerint a Mac bár szexi, jó, és még a gyerekek is szeretik; kicsi, és nem a hardverért, hanem a logóért kell fizetni.
Az Apple közvetlen választ ritkán ad efféle hirdetésekre, áprilisban az egyik szóvivőjük azonban azt mondta, hogy egy PC nem üzlet, amikor nem azt csinálja, amit mi szeretnénk. A cupertinói cég most tovább ment, és egy, a Microsoftéhoz hasonló mentalitású reklámban ellencsapást mért a redmondiakra.
A videóban Megan szeretne gépet választani. Mellette egy darab "Mac" áll, és sok "PC", mert abból "több tonna van". Mivel Megan nagy képernyőt akar, a PC-k harmada kilép a sorból. A gyors processzor hallatán már a sor fele sem marad meg. Végül Megan azt mondja, olyan gépet akar, ami anélkül működik, hogy mindig összeomlana, lefagyna, tele lenne vírussal, vagy bármi más fejfájást okozna. Ekkor a PC-vezér is távozik, és csak a "Mac" marad talpon. Az Apple válaszhirdetése - videó: