A hírek szerint az Apple úgy döntött, teljes mértékben szakít a hosszú ideje partnerként együttműködő TBWA/Media Arts Lab reklámügynökséggel. A jövőben jórészt a Beats társalapítójának, Jimmy Iovine-nak a tudását használnák fel arra, hogy még fentebb törjenek a piacon. Mindez nem meglepő, hiszen a Beats mindig is agresszív marketinget folytatott, ennek köszönhetően pedig a fejhallgatópiac egyik királya lett. A világbajnokság alkalmából elkészített reklámfilmjük is nagy sikernek számított.
Az Apple még 2013-ban veszett össze a TBWA-val, amikor is Phil Schiller felháborodott azon, hogy a Samsung olyan reklámmal állt elő, amiben azt mondják, a következő nagy dolog már itt is van. Úgy tudni, az almás cég már akkor felbontotta volna az együttműködést, de végül csak elkezdte kiépíteni a házon belüli hirdetőcsoportját.
Azóta többször is ellentét volt megfigyelhető a két részleg között, ráadásul az Apple külsős ügynökségeknek is ajánlott projekteket. A jövőben a saját csapatukba további 1000 embert vennének fel azért, hogy teljes mértékben függetlenedjenek a külsős ügynökségektől.
A Beats egyébként arany színű fejhallgatókkal lepte meg a német válogatottat a döntő után.