Érdekes eredményt hozott a hétfő este lezárt Facebook szavazás, ahol a felhasználók a korábban bejelentett változásokról mondhatták el véleményüket: habár a voksolók 88 százaléka ellenezte (az életbe lépő) változásokat, a 668 500 fős részvétel kevés volt a szavazás érvényességéhez, hiszen az 150-300 millió ember szavazatát igényelné.
Ezt a számot azonban nem érdemes felvésni, mivel a változások értelmében a Site Governance oldalon a felhasználók már nem szólhatnak bele a szabályzatmódosításokba. Eddig ezen a profilok gazdái élhettek ezen jogukkal, ám a kis részvételi eredmények miatt ezzel nem mentek túl sokra az aktív internetezők. Ennek megfelelően a közösségi oldal üzemeltetői vélhetően az e-mailes formát fogják használni a változások bejelentésére, az eddigi kétkörös kommunkikáció (módosítás kihírdetés, megszavaztatása) helyett. Sőt a módosítással egy érdekes új elem is bekerült a szabályzatba, mivel innentől a közösségi oldal szabadon használhatja a Facebook felhasználókról gyűjtött adatokat az Instagram reklámok targetálása során.
A témáról bővebben: internet-ugyved.com