A címkék pár hónappal ezelőtti bevezetésével a Facebook nagy lépést tett előre a megosztott felhasználói tartalmak egyszerű besorolása érdekében, noha látszólag egyelőre csak a felhasználók kis hányada veszi a fáradtságot a Twitteren teljesen megszokott „hashtagek” használatára.
A jövőben ez megváltozhat, ugyanis a Facebook elsőként Ausztráliában, az Egyesült Államokban, Indiában, Kanadában és Nagy-Britanniában megkezdte a népszerű témák (trending topics) oldaldoboz bevezetését. A webes felület jobb felső sarkában megjelenő felületen az éppen felkapott témákhoz kapcsolódó megosztások és bejegyzések láthatóak.
Sajnos nem tudni, hogy a Facebook pontosan miként rendezi be a dobozba a találatokat, azonban jó eséllyel a funkcionalitás széles „látóköre” miatt nem feltétlenül az ismerősök fontosnak ítélt témái jelentik a prioritást, plusz automatikus rendezés használata esetén azok már amúgy is kiemelt figyelmet kapnak hírfalon.
(Forrás: Facebook)