Hirdetés

Rajongói klub lesz a 35 millióért elkelt MySpace?



|

Justin Timberlake is részvényese az oldalnak és alakításában is részt vesz.

Hirdetés

Már régóta kereste a MySpace vevőjét a News Corp, végül sikerült is megtalálnia a Specific Media személyében. (Az All Things Digital jelentése szerint még mindig maradt egy kis, 5-10 százalékos tulajdonrésze a New Corpnak.) Mutatja a közösségi oldal gyengülését, hogy kezdetben 100 millió dollárért szándékoztak azt eladni, de végül csak 35 millióért kelt el. Ez elég szomorú röppálya, különösen, hogy ha számításba vesszük, hogy a News Corp 2005-ben még 580 milliót fizetett az oldalért. A 35 milliós vételárhoz tartozik, hogy az utolsó negyedévben 165 milliós veszteséget könyvelhetett el a jellemzően zenészek, tévések által használt oldal. Az új tulajdonos azonnali nagy arányú munkaerő leépítésbe kezdett, amit még a jelenlegi vezérigazgató, Mike Jones segít levezényelni.


Egyértelműen a Facebook sikere és tulajdonosok ötlettelensége okozta a MySpace utóbbi két évben igen látványos gyengülését, igaz, ez a gyengülés - legalábbis a látogatók számában - csak viszonylagos. A Comscore adatai szerint 2005-ben a MySpace-en 21,8 millió felhasználó tevékenykedett - ugyanakkor a Facebook 8,3 milliónál tartott. Idén májusban a Facebookra csupán az Amerikai Egyesült Államokból több mint 157 millióan látogattak el, míg a MySpace csupán 34,9 millióval büszkélkedhetett.

 

Lehet még potenciál az üzletileg kifulladt MySpace-ben, ha megfelelő irányt vesz a vezetés. A Specific Media bejelentette, hogy Justin Timberlake is tulajdonrészt szerzett az oldalban és a jövőben részt is vállal irányításában. Az oldal előadóművészek és rajongók találkozófelületeként is működik majd, ahol követni lehet az énekeseket, együtteseket, színészeket és kapcsolatba is lehet kerülni velük. Timberlake szerint: „A művészetet az emberek inspirálják és fordítva, így a szórakoztatásnak természetes eleme a közösség."

 

 

Videók és zenei anyagok várják majd a közösséget a megújuló oldalon, melynek egyik újdonsága lesz a közösségileg futtatott reklámkampány - ennek lényege, hogy a felhasználók megosztják kedvenc reklámjaikat ismerőseikkel.

 

 

Hirdetés

Úgy tűnik, AdBlockert használsz, amivel megakadályozod a reklámok megjelenítését. Amennyiben szeretnéd támogatni a munkánkat, kérjük add hozzá az oldalt a kivételek listájához, vagy támogass minket közvetlenül! További információért kattints!

Engedélyezi, hogy a https://www.pcwplus.hu értesítéseket küldjön Önnek a kiemelt hírekről? Az értesítések bármikor kikapcsolhatók a böngésző beállításaiban.